Czy warto zaangażować się w wysyłkę newslettera?

email-marketing

Wśród licznych działań wokół promowania własnego biznesu, warto zwrócić uwagę na zalety wysyłki newslettera. Czytelnik zapisuje się na regularny mailing w nadziei na otrzymanie interesujących go treści. Jednak w te treści można wpleść informacje o produkcie, za które czytelnik będzie gotowy zapłacić.

Bloger, który wprowadza aktywne formy zarabiania do swojej działalności, z pewnością doceni możliwość wysłania newslettera z informacją o promocji na produkt. Newsletter to nie tylko kolejny kanał komunikacji w dobie, gdy portale społecznościowe tną zasięgi, a użytkownicy mają coraz mniej czasu, by na nich bezproduktywnie przesiadywać.

Chyba nie ma osoby, która nie sprawdza swojej poczty email chociaż raz dziennie. Robimy w to w nadziei, że dostaniemy ofertę zlecenia, logujemy się na pocztę, by wysłać CV, a także komunikować się ze znajomymi, dzielić zdjęciami. Nic dziwnego, że email marketing jest tak pożądaną formą komunikacji z potencjalnymi klientami.

Przestrzegajmy pewnych reguł, które sprawią, że czytelnik nie uzna naszego newslettera za SPAM: sformułujmy go w taki sposób, by przedstawić korzyści wynikające z otworzenia maila, musimy naszego odbiorcę zainteresować. Współcześni czytelnicy mają przesyt bodźców, dlatego należy się postarać, biorąc pod uwagę potrzeby, wiek, płeć naszego klienta. Profesjonalnie prowadzony email marketing umożliwia odbiorcom wypisanie się z newslettera w prosty sposób. Pamiętajmy, by nie zarzucać naszego klienta treściami i dbać o ich jakość.

Aby zachęcić czytelnika do zapisania się na newsletter, zaoferujmy za darmo coś specjalnego dla subskrybentów, może to być darmowy e-book lub konkurs z nagrodami.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.