Jak robić dobre zdjęcia i tym samym zwiększyć sprzedaż?

Dobre zdjęcie produktu to klucz do sukcesu właścicieli sklepów internetowych. Dlaczego fotografia jest taka ważna? Ponieważ potencjalnemu klientowi łatwiej przeczesać internet z poziomu wyszukiwarek, szukając pomysłu na prezent, np. damską torebkę, niż przeglądając oferty konkretnych e- sklepów.

Jak robić dobre zdjęcia? 5 ważnych zasad fotografii produktowej

Zadbaj o odpowiednie oświetlenie

Zbyt ostre światło nie pozwoli uchwycić detali produktu, dlatego unikaj fotografowania w samo południe lub rozprosz światło w pomieszczeniu za pomocą jasnej rolety lub firanki. Aby rozświetlić zdjęcie, wykonaj je na białym tle, możesz użyć jasnego blatu lub materiału. Unikaj lampy, która zostawi w tle nieestetyczne cienie. Najlepszą porą na fotografowanie jest tak zwana złota godzina, czyli tuż przed zachodem słońca.

Zostaw pustą przestrzeń w tle produktu

Produkt możesz zaprezentować na białym tle lub w otoczeniu przedmiotów, które dodadzą mu magii i charakteru. Zadbaj o to, by przedmiot wyróżniał się na białym tle.

koperta i pióro

Dodaj kontrastujący akcent

Jeśli sprzedajesz ciemny produkt, zadbaj o jasny akcent, który ożywi fotografie. Jasne zdjęcia cieszą się większą popularnością i częściej są podawane dalej w mediach społecznościowych.

prezent na tkaninie

Pamiętaj o odpowiedniej perspektywie

Zdjęcia robione z bliska mogą wydać się nienaturalnie duże, dlatego dodaj mniejszy przedmiot, który przywróci odpowiednią perspektywę.

Dodaj opisy

Równie ważne, co staranne i profesjonalne zdjęcia są opisy produktów. Poświęć czas, by opisać, co znajduje się na zdjęciu, dodać nazwę przedmiotu, dzięki temu wzmocnisz pozycjonowanie produktów w wyszukiwarce Google.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.