Instagramer – pomysł na biznes dla poszukujących źródła dochodu

Kiedyś sporym zainteresowaniem cieszyły się reklamy na blogach. Dziś jeden z profili w mediach społecznościowych może stać się osobnym pomysłem na biznes. Wraz z rozwojem marketingu społecznościowego, powstał nowy zawód – Instagramer.

Dla kogo ten zawód?

gadżety kobiety

Instagramerem może zostać każdy, kto ma wrażliwość, potrafi robić dobre zdjęcia lub opanował obsługę programów graficznych. Co więcej, nie trzeba nawet mieć smartfona. Wystarczy komputer z dostępem do wi-fi i bezpłatny program do publikowania postów na Instagramie.

Jak budować społeczność na Instagramie?

Przede wszystkim należy komentować i lajkować konta o zbliżonej tematyce. Warto też postawić na różnorodność postów: od pokazywania siebie w plenerze, podczas pracy, relaksu, ze znajomymi, przez dodawanie motywacyjnych sentencji, po akcentowanie bieżących sezonowych wydarzeń.

kobieta na moście

Do każdego posta można dodać maksymalnie 30 hastagów, warto dodawać hashtagi, które cieszą się największą popularnością w danej tematyce. Są portale, na których można sprawdzić ranking hashtagów.

Sukces na Instagramie nie jest kwestią przypadku, ale konsekwencji i pracowitości. Coś, co wydaje się spontanicznym publikowaniem postów, jest tak naprawdę regularną pracą, która wymaga skrupulatności i umiejętności fotograficznych oraz znajomości programów graficznych.

Jak można zarabiać na Instagramie?

Gdy zgromadzimy wokół profilu liczną społeczność, możemy umieścić link do strony klienta w bio naszego konta. Możemy też oznaczać konta firmowe we wpisach, prezentując przy tym produkty. Kiedy już nabierzemy wprawę, być może znajdzie się klient, który powierzy nam prowadzenie konta na Instagramie dla swojej firmy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.