Badania marketingowe – bądź o krok przed klientem

Planujesz otworzyć firmę, a może jesteś już na rynku? Chcesz przekonać się, co w relacjach z klientami można usprawnić i w związku z tym osiągać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe? A może, jaki jest stosunek zaangażowania klientów do kosztów poniesionych na działania reklamowe? Koniecznie zdaj się na dom mediowy, który przeprowadzi rzetelne badania marketingowe.

marketing

pixabay.com

Pretesty kreacji

Zanim firma pojawi się na rynku warto przekonać się, która wersja najbardziej przykuwa uwagę klientów i przekonuje ich do zakupu.

Tajemniczy klient

Zatrudnij osobę, która wcieli się w klienta twojej firmy, na przykład zrobi zakupy stacjonarne lub online, zadzwoni do centrum obsługi klienta, wyśle maila. Lepiej przekonać się na tajemniczym kliencie, że jakaś sfera komunikacji nie działa w odpowiedni sposób, zamiast zniechęcić tego prawdziwego.

kontrola

pixabay.com

Badania eksploracyjne

Ich celem jest zidentyfikowanie istniejącego problemu, zrozumienie jego mechanizmu i diagnoza procesu, który należy w przyszłości usprawnić.

Tracking świadomości marki i reklamy

Ten rodzaj badania pozwala sprawdzić efektywność działań reklamowych. Na ile marka jest rozpoznawalna, a jej rozpoznawalność wpływa na dokonanie przez klienta zakupu. Tracking diagnozuje lojalność klienta i partnerów handlowych. To także badanie wizerunku marki – jej siły na tle konkurencji. Tracking pozwala ocenić zadowolenie klienta z produktu lub świadczonych usług, a także z jakimi cechami marka kojarzy się klientowi.

Chcesz przeprowadzić badania marketingowe? Zgłoś się do Mec Global.

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.